وجدانی

وجدانی

وجدانی

وجدانی

مصرف اب پنیر برای لاغری

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ق.ظ

مصرف اب پنیر برای لاغری

آب پنیر ,آب پنیر برای بدنسازی,اب پنیر چه خواصی دارد,آب پنیر چیست؟,آب پنیر و افتیمون,آب پنیر در طب سنتی,آب پنیر برای لاغری,آب پنیر بدنسازی,آب پنیر برای پوست,اب پنیر چه خاصیتی دارد,پودر آب پنیر برای بدنسازی

آب پنیر

توضیحاتی در مورد آب پنیر

بالا برنده سرعت هضم غذا ، بهترین ضد یبوست ، بهترین کاهش دهنده وزن : این ماده حیاتی با دارا بودن مقادیر بالای املاح و بسیاری از باکتری هایی که در عمل هضم غذا شرکت کرده و باعث تحریک حرکات دودی روده می شوند و با توجه به سرعت بالای هضم این ماده باعث دفع هرچه بهتر ، روان شدن مدفوع و ایجاد حالت نیم اسهالی می شود که هم یبوست را از بین برده و باعث تخلیه هر چه بهتر روده ها شده که در نتیجه کاهش وزن را در پی دارد . بهتر است برای رسیدن به این مهم پس از هر وعده غذایی یک لیوان آب پنیر تهیه شده را میل نمایید. بهترین از بین برنده سلولیت : با توجه به اهمیت دفع چربی به هنگام مصرف این ماده حیاتی ، در صورت مصرف طولانی این ماده غذایی باعث دفع چربی اضافی و در نتیجه کوچک تر شدن شکم و کاهش سلولیت خواهد شد. بهترین تنظیم کننده قند خون : طی تحقیقات انجام شده بر روی افراد مبتلا به دیابت نوع دو مصرف آب پنیر در این افراد باعث ترشح انسولین شده و در نتیجه به تنظیم و کاهش میزان قند خون در این افراد می شود .

خواص آب پنیر

این ماده دارای پروتئین کامل و شامل همه 9 اسید آمینه های ضروری و لاکتوز کم دارد. از ترکیب ا پروتئین آب پنیر، در عضله سازی،استفاده میشود. همچنین آب پنیر هیچ عوارض جانبی ندارد و در مجله بالینی و تحقیقاتی Medicine1 دریافتند که پروتئین موجود در این آب به کاهش وزن کمک میکند همچنین برای مبتلایان به ایدز مفید است

پودر آب پنیر

پودر وی محصول فرایند خشک کردن آب جدا شده از شیر، پس از فرایند تولید پنیر یا پرمئیت (پودر حاصل از آب پنیر تولید شده از فرایند UF) تا رسیدن به رطوبت ۴–۳ درصد است. از مهمترین مشخصات این محصول، علاوه بر حلالیت، دانسیته و ویژگیهای میکروبی، وجود لاکتوز به فرم کریستالی است که سبب حفظ کیفیت و جلوگیری از جذب رطوبت در آن می‌شود.

طرز تهیه پودر آب پنیر

تا به حال شاید هنگام تهیه ماست و پنیر آب زرد رنگ آن را ماده ای زائد فرض کرده دور ریخته اید ، در واقع این ماده همان سرم و یا قسمت مایع شیر است . زمانی که شیر بریده و دلمه شود به دو بخش مایع و تکه های جامد تبدیل می شود که اصطلاح همان آب ماست و یا پنیر است. معمولاً در زمان تولید ماست و یا پنیر خانگی همیشه مقدار زیادی از این ماده زرد رنگ تولید می شود و افراد غافل از اینکه بسیاری از گروه مواد آلی، معدنی و همچنین بسیاری از ویتامین های گروه ب در این ماده وجود دارد آن دور ریخته و با این کار از باقیمانده که در صد زیادی انواع اسید از جمله اسید لاکتیک و برخی پروتئین ها است را استفاده می کنند. شاید به جرات بتوان گفت که این املاح به قدری برای برخی از افراد نیازمند مانند سالمندان حیاتی است که با مصرف آن بسیاری از مشکلات و بیماری های آنها برطرف خواهد شد و به ندرت بتوان در طبیعت ماده ای با این خواص درمانی منحصر به فرد یافت. آب ماست یا پنیر که در عربی به آن “ماء الجبن” گفته می شود در طب سنتی قدیم دارای جایگاه ویژه ای داشته و به عنوان نوشیدنی شفابخش در کتب طب سنتی قدیم یاد شده است. امروزه نیز در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی این ماده حیاتی برای مصرف عموم انواع گوناگون آن را به صورت قرص،مکملهای غذایی،پودر و نوشیدنی در فروشگاهها عرضه میشود که دارای خواص درمانی بوده و گاهی به همراه آبمبوه و طعم دهنده های طبیعی ارائه می شود که مورد استقبال عموم قرار گرفته است 

پودر آب پنیر از کجا بخریم

کنسانتره پروتئین این آب این وی پروتئین ها از آب پنیر شیرین ساخته شده که با Alpha Lactalbumin غنی شده و فاقد لاکتوز بوده که در کیسه های 20 و 15 کیلو گرمی جهت تولید محصولات غذایی با برندهای Arla دانمارک، Havero هلند ، Mill Haven ، Saputo و Hilmar آمریکا عرضه میشود

روش مصرف آب پنیر

یک لیتر شیر طبیعی را به مدت 20 دقیقه جوشانده و پس از این اجازه دهید تا کمی حرارت از دست داده و نسبتاً ولرم شود سپس یک استکان سرکه خرما(توجه داشته باشید که می توان برای تهیه آب پنیر از سرکه انگور و حتی از آب لیمو نیز استفاده کرد، اما برای داشتن بهترین تاثیر از سرکه خرما استفاده کنید) را به شیر اضافه کرده و به مدت 1 الی 2 ساعت ظرف را کنار گذاشته تا شیر بریده و دلمه شود. شیر دلمه شده را داخل کیسه پارچه ای ریخته و آب حاصل از آن را که همان آب موسوم به پنیر است را با این کار جدا کرده و در ظرفی برای مصرف نگهداری کنید.

پودر آب پنیر بدنسازی

آب پنیر، یکی از محصولات پنیر سازی است. برخی از افراد از آب پنیر به عنوان منبع پروتئین و مکمل استفاده می کنند. پودر پروتئین آب پنیر، در میان ورزشکاران رشته های قدرتی طرفداران بی شماری دارد. این پروتئین سرشار از مواد مغذی و اسیدهای آمینه است. اما برخی از افراد به دلیل این که دستگاه گوارش شان لاکتوز را تحمل نمی کند، نمی توانند تخم مرغ، سویا و پروتئین آب پنیر بخورند. بررسی های پزشکان و متخصصان تغذیه نشان داده، مصرف پروتئین آب پنیر، قدرت، اندازه و توده عضلانی بدن را افزایش می دهد.

آب پنیر چه خواصی دارد

بالا برنده سرعت هضم غذا بهترین ضد یبوست بهترین کاهش دهنده وزن بهترین از بین برنده سلولیت بهترین پایین آورنده چربی خون بهترین تنظیم کننده قند خون بهترین تنظیم کننده فشارخون بالا بهترین مکمل غذایی برای ورزشکاران بهترین مکمل غذایی برای سالمندان اثر آنتی اکسیدانی فوق العاده مفید در رشد و تقویت استخوان تقویت سیستم ایمنی بدن کمک به دفع سنگ کلیه کمک به دفع سنگ صفرا درمان تورم مفاصل ، دست و با پا مفید برای افرادی که از خوردن مواد حاوی پروتئین منع شده اند

آب پنیر برای بدنسازی

افراد زیادی برای عضلانی شدن بدن از پودرهای مختلف استفاده میکنند. تحقیقات اخیر نشان میدهد که آب پنیر برای عضلانی شدن بدن مناسب است . آب پنیر، یکی از محصولات پنیر سازی است. برخی از افراد از آب پنیر به عنوان منبع پروتئین و مکمل استفاده می کنند. پودر پروتئین آب پنیر، در میان ورزشکاران رشته های قدرتی طرفداران بی شماری دارد. این پروتئین سرشار از مواد مغذی و اسیدهای آمینه است. اما برخی از افراد به دلیل این که دستگاه گوارش شان لاکتوز را تحمل نمی کند، نمی توانند تخم مرغ، سویا و پروتئین آب پنیر بخورند.

آب پنیر چیست

آب پنیر (پروتئین وی) مانند مکمل‌های پروتئینی معمول نیست زیرا حاوی ترکیبی از پروتئین‌های حاصل از شیر است. وی چیست؟ اگر با این اصطلاح آشنا نیستید باید بگویم وی قسمت مایعی است که طی فرآیند جداسازی شیر در تولید پنیر به دست می‌آید. شیر حاوی دو نوع پروتئین است، یکی وی و دیگری کازئین. با این حال، پس از این فرآیند نمی‌توانید مستقیما از وی استفاده کنید، فرآیندهای خاص و طولانی وجود دارند که می‌توانند تمام خواص پروتئین وی را در اختیارتان بگذارند. همین الان می‌توانید پروتئین وی را به شکل پودر پیدا کنید اما انتظار نداشته باشید مزه‌ی آن به خوبی شیر یا دیگر محصولات پروتئینی باشد و به همین خاطر معمولا به شیک‌ها اضافه می‌شود یا برای درست کردن میان‌وعده‌های پروتئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آب پنیر

در حال حاضر سه نوع پروتئین وی وجود دارد که به راحتی در بازار پیدا می‌شوند؛ انتخاب آن با شما است زیرا هر نوع از آن فواید خاص خودش را دارد. کنسانتره (WPC) در مقایسه با دیگر انواع آب پنیر (پروتئین وی) بهترین مزه را دارد زیرا هنوز حاوی لاکتوز یا قند شیر و چربی است. پروتئین محتوی آن حدود ۷۰-۸۰-٪ در هر وعده است. ایزوله (WPI) نوع ایزوله‌ی این پروتئین نسبت به نوع کنسانتره، پروتئین بیش‌تری دارد که حدود ۹۰٪ است و چربی و لاکتوز کمتری دارد. هیدرولیزات (WPH) در مقایسه با دو نوع دیگر، نوع هیدرولیزات سریع‌تر جذب می‌شود و می‌تواند سریع‌تر از نوع ایزوله انسولین را بالا ببرد. از بین این سه نوع آب پنیر (پروتئین وی)، WPC یا نوع کنسانتره متداول‌ترین و ارزان ‌قیمت‌ترین نوع است و چون طعم بهتری دارد بهترین گزینه برای شما است.

آب پنیر در طب سنتی

آبپنیر (پروتئین وی) راه‌حل ساده‌تری است که تضمین می‌کند مقدار پروتئین روزانه‌تان تامین می‌شود. هم‌چنین، پروتئین وی بیش از یک پروتئین معمولی است و مواد مغذی دیگری از جمله مقدار زیادی آمینواسید دارد که برای بدن انسان ضروری هستند.

آب پنیر بدنسازی

بیش‌تر مردها هر کاری می‌کنند تا عضله بسازند و پروتئین نقش مهمی در ساختن ان دارد. اضافه کردن پروتئین وی به رژیم روزانه می‌تواند رویای هر مردی را برای داشتن یک بدن شش تکه به واقعیت تبدیل کند. زیرا پروتئین وی منبع عالی پروتئین‌های باکیفیت در نظر گرفته می‌شود. با این حال، بدنسازی فقط برای مردان نیست و زن‌ها هم می توانند عضله بسازند.

آب پنیر برای لاغری

همه می‌دانیم که پروتئین برای رشد عضله مفید است اما چرا پروتئین وی از این نظر برتر است؟ زیرا پروتئین وی سرشار از انواع آمینواسیدها است و یکی از آن‌ها لوسین نام دارد. لوسین یک آمینواسید تقویت‌کننده‌ی رشد برجسته است که در تقویت رشد عضلات بسیار موثر عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید : پنیرخواص لبنیات

خواص دارویی گل ختمی خبازی

علائم سرطان مغز و استخوان در کودکان

سالک کیست

میخچه پای مرغ مینا

روغن لیمو طرز تهیه

تصویر گل ختمی خبازی

سرطان مغز استخوان و درمان آن

ایا بیماری سالک واگیردار است

میخچه در پاشنه پا

خواص هلیله سیاه برای جوانی

گل ختمی چه خواصی دارد

ایا سرطان مغز استخوان کشنده است

درمان سالک چیست

میخچه پاشنه چیست

خواص هلیله سیاه برای موی سفید

گل ختمی بنفش خواص

سرطان مغز استخوان کودکان

علائم سالک چیست

عکس میخچه پا در کودکان

خواص روغن لیمو



  • طاهر هویزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی